Nabídka sortimentu
Aktuality
Spokojení zákazníci
Spokojení zákazníci
Spokojení zákazníci

Doprava zboží

Způsoby dopravy

Pro slovenské zákazníky jsou způsoby dopravy uvedeny v nákupu na Slovensko.

Přepravní služba IN TIME

In Time je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno do 24 hodin od expedice. In Time obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den.

Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy, jejich přehled naleznete na stránkách In Time.
Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním In Time kódu balíku na stránkách www.intime.cz

Cena dopravy včetně dobírky a pojištění je 160,- Kč.

Při platbě převodem je cena dopravy 130,- Kč.

Poštomaty

Poštomaty provozuje přepravní společnost In Time na území České a Slovenské republiky. Jsou k dispozici 24hodin denně 7 dnů v týdnu. Zboží je dopraveno do Poštomatu do 24 hodin od expedice, zásilku je možné sledovat a stránkách společnosti In Time a následně po doručení zásilky do Poštomatu , Vám bude zaslána SMS zpráva o doručení zásilky a tuto si můžete kdykoliv vyzvednout, nejpozději však do 3 dnů od jejího doručení do Poštomatu.

Pro správný výběr Poštomatu dle bydliště využijte tento odkaz na stánkách přepravce, kde si vyhledáte dle Vašeho PSČ nebližší město kde je umístěn Poštomat, jenž pak uvedete do poznámky v objednávce, který poštvat Vám vyhovuje nejvíce. V Poštomatu lze případnou dobírku uhradit platební kartou.

Cena dopravy doručení do Poštomatu včetně dobírky je 160,-Kč

Cena dopravy doručení do Poštomatu při platbě předem je 130,-Kč

Umístění Poštomatu.

Jak Poštomaty fungují.

 

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k vám přijde balík poškozen.
Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 776786848.
Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.


Změna přepravce

Prodávající si vyhrazuje právo ve výjimečných případech změnit přepravce včetně rozhodnutí využít k dopravě objednaného zboží vlastních prostředků. O této změně bude prodávající kupujícího vždy předem informovat.

Rozdělení zásilky

Prodávající si vyhrazuje právo rozdělit zásilku do více balíků, zejména v případech, kdy hmotnost jednoho balíku přesáhne maximální hmotnost pro přepravu, nebo kdy může jedna část objednávky ohrozit bezpečné přepravení části druhé.

Smluvní pokuta – dle obchodních podmínek

Smluvní strany se dohodly, že pro případ kdy prodávající vyexpeduje zboží objednané kupujícím a kupující toto zboží od dopravce nepřevezme dle podmínek uvedených ve způsobu dodání a ani žádným způsobem před vyexpedováním zboží objednávku (písemně, telefonicky, osobně) u prodávajícího nestornuje, je prodávající oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty (storno poplatku) ve výši 400,- Kč, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. V případě paletové přepravy je prodávající opravněn požadovat uhrazení smluvní pokuty (storno poplatku) ve výši 1.000,-Kč, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

Dodatek ke smluvní pokutě platný s účinnosti od 1.1.2013

Prodávající kterým je KRMIVA-AZ., IČO 86870459 se sídlem Bohuslavice, ul. Polní 414 zastoupený majitelkou Simonou Čermákovou, si vyhrazuje právo v případě uplatnění sankce smluvní pokuty (storno poplatku) vůči kupujicímu, jestliže nedojde ze strany kupujicího k řádnému a včasnému uhrazení tohoto strono poplatku, nárokovat také uhrazení každé zasláné upomínky o neuhrazené pohledávce ve výši 150,-Kč.   

Created by ARSYline s.r.o. 2008 | XHTML | CSS | SEO